ایمن‌سازی ۵۶۵ کیلومتر از جاده‌های لرستان

رییس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از خط‌کشی و ایمن‌سازی ۵۶۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان در سال جاری خبر داد.
سیاوش رضایی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، هفت‌هزار و ۱۲۹ عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، ۲۱۹ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، یک‌هزار و ۹۲۲ عدد چشم گربه‌ای، ۲ هزار و چهار عدد استوانه ایمنی، ۳۳۵ عدد بشکه ایمنی و هزار و ۴۸۷ عدد سرعت‌کاه در طول محورهای استان نصب شد.
وی افزود: ایجاد شیار لرزاننده به طول ۱۶۸ کیلومتر، آشکارسازی ۸۹۸ کیلومتر گاردریل، تهیه و نصب شش کیلومتر و آشکارسازی ۴۴۴ عدد نیوجرسی بخش دیگری از عملکرد امسال در حوزه ایمنی راه‌های استان به شمار می‌رود.
رضایی با اشاره به این‌که احداث هفت کیلومتر روشنایی جدید و نگهداری و به‌روزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص است، تصریح کرد: در این راستا با تشکیل تیم‌های نظارت روشنایی،  وضعیت رصد می‌شود و در صورت مشاهده نقص و یا خاموشی، بلافاصله عملیات لازم انجام می‌گیرد.
رییس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: همچنین امسال یک‌هزار و ۲۸۷ پرونده در حوزه صیانت از حریم راه‌های استان بررسی شده که تاکنون ۶۸۱ فقره منجر به صدور مجوز شده و ۲۴۳ فقره مورد مخالفت قرار گرفته است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور