طی شش‌ماهه نخست سال 1401 صورت گرفت:

نصب بیش از ۳ هزار  و ۲۵۰ انشعاب گاز در استان لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۳ هزار و ۲۵۰ انشعاب در استان نصب شد.

کرم گودرزی اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری تعداد ۷۵۰ انشعاب در مناطق شهری و تعداد ۲۵۰۰ انشعاب در مناطق روستایی استان نصب شده است.
وی افزود: با گاز دار شدن ۱۹۳ روستا از زمان شروع به کار دولت سیزدهم، نصب انشعاب برای کلیه روستاها انجام شده و پیش‌بینی می‌شود نصب انشعاب برای روستاهای گازدار شده هفته دولت سال جاری تا پایان آبان‌ماه به پایان برسد.
گودرزی با بیان این‌که رضایت‌مندی مشترکین و ارتقا سطح کیفی در ارائه خدمات برای مجموعه همکاران شرکت گاز استان لرستان جز مهم‌ترین اولویت‌ها می‌باشد، تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم در تمامی حوزه‌های گازرسانی اعم از شهری، روستایی و صنایع جزء و عمده استان، بیش از پیش شاهد خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز باشیم.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان با تاکید بر این‌که مشترکین محترم با رعایت اصول ایمنی گاز، سلامتی خود و خانواده را در فصول سرد بیمه می‌کنند، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان لرستان، با ارائه نکات ایمنی و مصرف بهینه در قالب مستندهای گزارشی، انیمیشن، اینفوگرافی، نصب بنر و اخبار به‌منظور اطلاع‌رسانی فراگیر، اقدام به فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی جهت هم‌استانی‌های گرامی می‌نماید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور