لرستان، بستری برای آسیب‌های اجتماعی

 

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: با وجود شرایط نامناسب اقتصادی در لرستان و فاصله‌های طبقاتی، این استان به بستری برای آسیب‌های اجتماعی بدل شده است.
عبدالمجید کشوری در همایش استانی چالش‌های گزارش‌نویسی و مستندسازی مددکاری ضمن بیان این موضوع، اظهار داشت: ارتباط عمیق و مستمر و تبادل علمی بین دانشگاه‌ها و زندان، یکی از اهداف مهم مدیریتی در ندامتگاه‌های استان است.
وی افزود: داده‌ها و تحقیقات صورت گرفته در حوزه زندانیان و آسیب‌های ناشی از آن در خدمت نهادهای دانشگاهی و پژوهشی قرار می‌گیرد تا با تولید فکر نو و خلاقیت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام شود.
کشوری با بیان این‌که برای ریشه‌یابی جرم نیاز به کار علمی و ارتباط عمیق دانشگاهی می‌باشد، تصریح کرد: لازم است در دنیای ارتباطات و عصر حاضر ارتکاب جرم در استان ریشه‌یابی شود.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان بیان کرد: با توجه به ریشه عمیق فرهنگی مردم استان، شهروندان یاری‌گر یکدیگر و مددرسان نیازمندان هستند که نتیجه آن آزادی یک‌هزار و ۳۵۱ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان است.
وی ادامه داد: فلسفه تشکیل حاکمیت اسلامی بر نیت خیرخواهانه، اقدامات دلسوزانه و کمک رسانی استوار است که با استفاده از آن می‌توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کرد.
کشوری خاطرنشان کرد: قانون فصل‌الخطاب همه می‌باشد و با تبعیت از آن می‌توان در راستای کاهش فقر، جرم و آسیب‌های اجتماعی گام‌ برداشت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور