در راستای تسهیل امور مهاجرتی شهروندان لرستانی:

موسسه مهاجرتی آدان در لرستان آغاز به‌کار کرد

مهاجرت به معنی جابجایی فرد از یک کشور به کشور دیگری که غالبا” به جهت بهتر شدن وضعیت شغلی، تحصیلی بوده و این افراد شهروندکشور مقصد محسوب نمی شوند، همچنین این مهاجرت که بیشتر برای پیشرفت، زندگی بهتر و آینده نگری است دارای قوانین، موانع و مزایایی است که شاید خیلی از کسانی که در این مسیر موفق نمی شوند از آنان بی اطلاع هستند.

با توجه به افزایش روزافزون مهاجرت هموطنان به خارج از کشورکه این روند روبه رشد را در استان لرستان نیز شاهد هستیم، به جهت تسهیل امور و برای نخستین بار موسسه مهاجرتی آرون آدان زاگرس با کادری مجرب و توانمند،آگاه به مسائل، شرایط و شیوه های مهاجرت در استان لرستان شروع به فعالیت کرد.
درمراسم راه‌اندازی این موسسه دکتر محمدجواد دادگرمدیرعامل موسسه، دکتر علی رومی پور مدیر استان لرستان، جمعی از مدیران رسانه‌ها وکارشناسان و کارکنان این موسسه حضور داشتند.
مدیرعامل موسسه مهاجرتی آرون آدان زاگرس دراین مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ما شاهد مهاجرت روزافزون هموطنان مخصوصا در سال‌های اخیرهستیم.
محمدجواد دادگرافزود: موسسات مهاجرتی فراوانی در کشور فعالیت دارند و مشغول ارائه خدمات به هم‌وطنان می‌باشند اما موسسه مهاجرتی آرون آدان زاگرس با پشتوانه فکری و علمی و کارشناسان زبده در تمام زمینه‌هاست.
وی ادامه داد: فعالیت موسسات مهاجرتی را می توان به چند دسته از جمله مهاجرت برای اخذ اقامت دائم، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت و اقامت موقت (توریستی ) و مهاجرت کاری تقسیم‌بندی کرد.
دادگربا بیان این‌که باتوجه به افزایش مهاجرت از سوی هموطنان، متاسفانه برخی از افراد برای سودجویی و سوء استفاده از شرایط موجود با پیشنهادات وسوسه‌انگیز اقدام به فریب مردم می‌کنند، تصریح کرد: این موضوع می‌تواند عواقب سنگینی از قبیل از دست رفتن سرمایه و وقت متقاضیان مهاجرت را در پی داشته باشد، از این‌رو انتخاب موسسه مهاجرتی معتبر با کادری نام‌آشنا و باتجربه در این زمینه بسیار مهم و حائز اهمیت است.
مدیرعامل موسسه مهاجرتی آرون آدان زاگرس بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف موسسات مهاجرتی به منظور آسان نمودن شرایط مهاجرت و موفقیت کامل در این امر ارائه اطلاعات کامل در رابطه با کلیه قوانین مهاجرتی می‌باشد.
وی گفت: از مهم‌ترین وظایف موسسات مهاجرتی می توان به مواردی مانند صداقت و پاکدستی در ارائه کلیه خدمات مهاجرتی، ارائه مشاوره تخصصی در ارتباط با کلیه روش‌ها و قوانین مهاجرتی، انجام کلیه مراحل امور مهاجرتی به‌صورت قانونی، برگزاری جلسات توجیهی و ارائه اطلاعات کامل در مورد شرایط متقاضیان، تشریح کامل مزایا و معایب روش مهاجرتی مورد نظر متقاضی، آنالیز دقیق شرایط افراد و پیشنهاد بهترین گزینه برای مهاجرت او اشاره کرد.
دادگر عنوان کرد: بدون شک مهم‌ترین قدم برای مهاجرت، انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر و مورد اعتماد می‌باشد و موسسه مهاجرتی موفق است که از زبده‌ترین مشاوران و وکلای باتجربه در امر مهاجرت استفاده نماید.
مدیرعامل موسسه مهاجرتی آرون آدان زاگرس خاطرنشان کرد: موسسه مهاجرتی آدان به خود می‌بالد که حائز تمامی شرایط فوق می‌باشد و مفتخر است که با کارشناسان زبده با ارائه مشاوره کامل به متقاضیان در رابطه با کشورهای مورد نظرشان، در انجام کلیه مراحل شامل اخذ ویزای مهاجرت به صورت اصولی و قانونی با عقد قرارداد رسمی درخدمت هموطنان عزیز باشد.
وی همچنین با اشاره به این‌که تیم مقیم پشتیبانی ما که در مقصد هستند پشتیبانی کامل را ارائه می‌دهند، گفت: این در صورتی است که تمام تلاش خود را در راستای عدم خروج غیرقانونی ارز از کشور انجام خواهیم داد.
دادگر اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم همواره از کارآمدترین کارشناسان و وکلای خود به صورت تخصصی استفاده لازم را داشته باشیم به‌طوری که بستر اطمینان متقاضیان مهاجرت فراهم گردد.
وی که ازدانشجویان موفق در رشته پزشکی در خارج از کشور است، اضافه کرد: هدف ما از راه‌اندازی چنین مجموعه‌ای کمک به هموطنان است و این موسسه دارای شعبه هایی در تهران و یاسوج می‌باشد.
دادگر با اشاره به این‌که تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا خدمتی صادقانه برای مردم لرستان داشته باشیم، افزود: حدود ۲۵ درصد از متقاضیان ما از لرستان اقدام به مهاجرت داشته‌اند که با راه‌اندازی موسسه مهاجرتی آدان در لرستان دیگر نیاز نیست مردم استان برای این امر به کلان‌شهرها مراجعه کنند.
مدیرعامل موسسه مهاجرتی آرون آدان زاگرس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: من از قشر دانشجو بودم اما زمانی‌که چندسال پیش برای ادامه تحصیل از کشور خارج شدم مشکلات زیادی بر سر راه من و دیگر دانشجویان بود، به همین دلیل نقاط ضعف و قوت را در این زمینه شناسایی کرده‌ام.
وی با بیان این‌که متقاضیان امر مهاجرت بر اساس قراردادهایی که با شرکت‌های واسطه انجام می‌دهند بیش از ۳۰ درصد اضافه به همین شرکت‌ها پرداخت می‌کنند، افزود: ما در این زمینه هزینه‌های اضافه را حذف کرده‌ایم.
دادگر در پاسخ به این سوال که “چرا موسسه آدان را انتخاب کنیم؟”، گفت: باتوجه به سابقه درخشان تیم این موسسه در امر مهاجرتی اعم از اعزام دانشجو و کاریابی بین‌المللی با بهره‌گیری از زبده‌ترین کارشناسان همواره بستر مناسب برای انجام امور مهاجرتی متقاضیان عزیز را فراهم نموده و از مرحله اخذ ویزا تا ترجمه مدارک و همراه بودن تیم مشاورموسسه در کشور مقصد ازفرودگاه تا گرفتن سیم‌کارت، باز کردن حساب بانکی، گرفتن خوابگاه و ارائه کلیه خدمات تا آشنایی فرد مهاجر با محیط جدید در کنار این عزیزان می‌باشد.
وی ادامه داد: کادر موسسه مهاجرتی آدان معتقد و متعهد است که باید تمام تلاش خود راجهت جلوگیری از خروج ارز از کشور به کار گیرد و به همین خاطر با رایزنی‌های مختلف و عقد قرارداد با دانشگاه مورد تایید جمهوری اسلامی ایران سعی می‌کند با بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه‌های گزاف شهریه را از دوش خانواده‌ها بردارد و همچنین از خروج ارز جلوگیری کند.
دادگردرپایان اهم زمینه فعالیت موسسه را مشاوره بورسیه تحصیلی برای کشور روسیه، دریافت ویزای تحصیل برای کشورهای روسیه، ترکیه، اسپانیا، چین وسایرکشورها، دریافت ویزای کار برای کشورهای کانادا، آلمان، روسیه و…، برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان وایجاد امکانات لازم، خرید ملک در کشورهای روسیه و ترکیه، برگزاری کلاس‌های آموزش پزشکی و دندانپزشکی همگام با تحصیل کشور مقصد برای کسانی که قصد بازگشت به کشور را دارند و آموزش همزمان پزشکی و دندانپزشکی در موسسه ذکرکرد.
در حاشیه افتتاحیه موسسه مهاجرتی آدان، دکتر علی رومی‌پور مدیر استان لرستان موسسه نیز اظهار داشت: هدف موسسه ایجاد اعتماد و اطمینان‌بخشی به هم‌استانی‌ها وهم‌وطنان است و تفاوت موسسه آدان با سایر موسسات در این است تا با صداقت کامل وبا کمترین هزینه‌ها و در کمترین زمان ممکن، لباس پزشکی را بر تن فرزندان این مرز وبوم بپوشانیم وشعار( به امید آینده هر خانواده یک پزشک ) را جامه عمل بپوشانیم.
وی با بیان این نکته که موسسه آدان کاهش هزینه‌ها را برای متقاضیان در نظر دارد، افزود: سالانه بین ۵ تا ۱۰ نفر از دانشجویان به شرط داشتن معدل مورد نظر و داشتن مقاله بین‌المللی از جانب موسسه مهاجرتی آدان جهت ادامه تحصیل به صورت رایگان به کشورهای مورد نظر فرستاده می‌شوند.
مدیرعامل موسسه مهاجرتی آدان در لرستان تاکید کرد: در دفتر کاری این موسسه در صورت نیاز اموری همچون آموزش زبان کشور مورد نظر و همچنین رشته تحصیلی دانشجو انجام می‌گیرد.

شماره ثبت موسسه مهاجرتی آرون آدان زاگرس:۵۴۱۰۸
آدرس موسسه :خرم آباد – میدان کیو- بلوار ولیعصر- جنب بانک ملی –موسسه مهاجرتی آرون آدان زاگرس
شماره تلفن های :۳۳۲۰۵۴۰۰-۳۳۲۰۵۳۰۰-۳۳۲۰۳۵۰۰و۰۹۱۶۹۶۶۷۹۵۳-۰۹۱۶۰۷۶۰۷۹۳

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور