انهدام باند سارقان محموله خودرویی در لرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی و انهدام اعضای باند سرقت محموله خودروهای محورهای لرستان و استان‌های همجوار با کشف ۱۱ فقره در لرستان خبر داد.

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری از سوی راننده‌های کامیون مبنی بر این‌که در محدوده و محورهای مواصلاتی استان لرستان و استان‌های همجوار توسط افرادی ناشناس اقدام به سرقت از بار کامیون آنان می‌کنند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: بلافاصله ضمن تشدید اقدامات پیشگیرانه، تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان و شهرستان‌ها به‌صورت نامحسوس به منظور شناسایی عاملان سرقت تشکیل شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی و پس از چند شبانه روز اقدامات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی اعضای باند ۶ نفره سرقت شده که با هماهنگی قضایی و طی ۴ عملیات همزمان و منسجم اعضای این باند ۶ نفره در ۴ نقطه به‌صورت مجزا در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد ۳ دستگاه خودرو سواری مورد استفاده در سرقت توقیف و مقادیری روغن نباتی، حبوبات، تلویزیون، قطعات خودرو و سایر اقلام از آنان کشف شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام تحقیقات به ۱۱ فقره سرقت محموله به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال اعتراف و  صحنه‌های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت.
سرهنگ ابدال چگنی در پایان ضمن هشدار به سارقان و هنجارشکنان گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و قاطعیت با عاملان سرقت و مخلان آسایش مردم برخورد سخت و پشیمان کننده‌ای خواهد داشت و دستگاه قضائی نیز اشد مجازات را در نظر خواهد گرفت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور