زیرساخت‌های مخابراتی به یاری گردشگری لرستان می‌آیند

مدیر مخابرات منطقه لرستان در دیدار مشترک با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در خصوص هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مخابراتی اعم از اتصال ادارات و مراکز گردشگری سطح استان به شبکه فیبر نوری و ارائه خدمات اینترنت و تلفن ثابت با شرایط ویژه جهت کارکنان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
نبی اله شمسی فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان در این جلسه بیان کرد: مخابرات منطقه لرستان آمادگی دارد که پخش زنده تصاویر مناطق گردشگری استان با اولویت مناطق گردشگری شهری را به صورت متمرکز در قلعه فلک‌الافلاک استان را فراهم نماید.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان نیز اظهار داشت: از ظرفیت زیرساخت‌های مخابراتی لازم برای توسعه گردشگری در استان با کمک مخابرات منطقه لرستان استفاده می‌کنیم.
عطا حسن‌پور گفت: استان لرستان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری دارد که باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تحولی عظیم در چرخه اقتصاد و بخش اشتغال استان ایجاد کنیم.
وی خواستار ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی نقاط هدف گردشگری استان با سایر نقاط در سراسر کشور شد و افزود: ایجاد و حفظ این ارتباطات با همکاری مخابرات منطقه لرستان محقق می‌شود.
حسن پور با تأکید بر لزوم حمایت از استارت‌آپ‌های گردشگری بیان کرد: به‌روزرسانی معرفی نقاط گردشگری با توجه به امکانات به‌روز در حوزه مخابرات از مهم‌ترین اهداف این سازمان در سال جدید است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور