پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی لرستان از اول شهریورماه

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان از پذیرش دانشجو در اول شهریورماه خبرداد و گفت: این دانشگاه برای ورودی مهرماه جاری درپذیرش جدید، در ۳۰۰کدرشته محل درمقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

محمدرضا جعفری در  چهارمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان درسال‌۱۴۰۱، بیان کرد:  با افزایش ۱۱۵ کدرشته محل جدید، این دانشگاه برای ترم مهرماه سال‌جاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی در ۳۰۰ کدرشته محل و در ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی استان پذیرش دانشجو دارد.
وی افزود: متقاضیان ثبت‌نام در “دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته” دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از اول تا چهارم شهریورماه سال جاری، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس uast.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
جعفری ادامه داد: متقاضیانی که پیش از این ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در تاریخ یاد شده، ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود را انجام دهند.
سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان تصریح کرد: در پذیرش مذکور، دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان برای ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در ۹ شهرستان استان، در ۱۲۹ کد رشته محل در مقطع کارشناسی و ۱۷۱ کد رشته محل درمقطع کاردانی در چهارگروه گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور