بیمارستان شفا دارای ظرفیت ها کم نظیردر درمان است

رئیس بیمارستان شفا خرم آباد با اشاره به اینکه ۲۲ سال از فعالیت این بیمارستان می‌گذرد، گفت: تا به حال ۱۲۶۰ نفر در بیمارستان اشتغال زایی شده که در نوع خود بی‌نظیر است.
دکترروح‌الله فکوری؛ رئیس هیئت مدیره و موسس بیمارستان شفا در مراسم تجلیل ازدست اندرکاران رسانه ها که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: ۲۲ سال از فعالیت بیمارستان شفا خرم آباد می گذرد که تابه حال ۱۲۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده و در تاریخ استان بی‌نظیر است و تا به حال هیچ بخش خصوصی اعم از صنعت ،کشاورزی و خدمات چنین اشتغالی را ایجاد نکرده اند.
وی بابیان این که بیمارستان شفا در معرفی توانمندی‌های لرستان و اشتغالزایی عملکرد مطلوبی داردگفت : ظرفیت بزرگ بیمارستان شفا برای بیماران استان و شهرستان‌های اطراف ایجاد شده و این برای اولین بار نی باشد که در طول تاریخ استان تجهیزات کامل مهیا شده است.
رئیس بیمارستان شفا خرم آباد بیان کرد: تلاش پرسنل شفا در طول سه سال کرونا یکی از بالاترین بهبودی را در کشور ایجاد کرده و بعضی از خدمات فوق تخصصی در این بیمارستان کار های خاصی هستند که قابل تقدیر می باشد.
فکوری اظهار کرد: تأمین رضایت بیمار کار سختی است و ما تلاش خواهیم کرد تا مرخصی کامل بهترین وضعیت را برای بیمار مهیا کنیم.
وی ادامه داد: بیمارستان شفا یک سرمایه برای استان لرستان است و در معرفی توانمندی های استان موثر واقع بوده و ما بابت این موضوع و خدا را شاکریم ومردم لرستان ارزش بالایی را دارند و تلاش ما ارائه بالاتری خدمات به هم استانی ها می باشد.
وی گفت :همواره خودم را خبرنگار می‌دانم و چندین سال هم در این عرصه فعالیت‌ها داشتمو معتقدم بایستی زیر ساخت های سرمایه گذاری در لرستان انجام گیرد و این برنامه توسط رسانه های استان امکان پذیر است
وی افزود : خبرنگاران استان لرستان از سرمایه های اصلی استان هستند وهمیشه مورد توجه مجموعه بیمارستان شفا بوده اند
وی بابیان این که تولید ناخالص داخلی استانی زیاد باشد آن استان شرایط اقتصادی خوبی خواهد داشت گفت : تا تولید ناخالص داخلی در لرستان بالا نباشد، مشکلاتی مثل بیکاری، تورم و غیره حل نخواهد شد که متاسفانه در لرستان سرانه تولید ناخالص بسیار پایین است و بایستی در جهت ایجاد انگیزه با برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد .

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور